MENYEPI BUKAN BERMAKSUD TERHENTI...

Assalamualaikum dan salam sejahtera,kepada semua..
Seribu kemaafaan dipohon dari meja editor kerana terlampau lama menyepikan berita terkini.Sebenarnya ada masalah teknikal di sebalik tabir menyebabkan sistem tidak dapat berfungsi dengan baik tambahan pula kerja-kerja ubahsuai laman web sedang dilakukan..maka terabai sekejap ruangan blog ini.
Di sini, pihak editor mendoakan semua ahli keluarga SMKDB berada di dalam keadaan yang baik dari segi kesihatan dan emosinya. Yelah, sewaktu cuti ini ada juga ahli keluarga yang perlu bertugas dan anak-anak pula yang sedang menduduki peperiksaan,jadi masing-masing ada perancangan dan penglibatan masing-masing. Walau apapun, editor berharap anda semua berhati-hati di jalanraya dan menjaga kesihatan pada tahap yang terbaik.
Perancangan pihak kami semasa cuti ini,bakal menyaksikan ruangan blog ini dijadikan wadah perbincangan dan kalau boleh perbahasan yang sihat. Untuk tujuan itu,tajuk-tajuk perdebatan sedang diatur supaya masing-masing dapat mengambil bahagian dengan sewajarnya, insyaallah. Jadi, nantikan ruangan ini pada 8 Disember ini....tungguuu.

0 comments: